ارتش رژیم صهیونیستی با ایجاد انفجارهای متعدد در شهرک الخیام، منازل مسکونی شهروندان را در جنوب لبنان به آتش کشید. جوان آنلاین: رژیم صهیونیستی با حمله به شهرک الخیام، انفجارهای متعددی را در این شهرک انجام داده و منازل مسکونی را در آن به آتش کشید.
از سوی دیگر پهپادهای رژیم صهیونیستی از ساعتی قبل، در حریم هوایی شهر بعلبک و اطراف آن به پرواز درآمدند.
ارتش رژیم صهیونیستی در همین رابطه مدعی شده که تعدادی از عناصر حزب الله و سکوهای پرتاب موشک این حزب در شهر نبطیه را هدف حمله قرار داده است.